Mar 7, 2014

Fahami dan Amalkan

wafacw.blogspot.com : perkongsian ilmu
klik imej untuk besarkan

Kredit kepada :

Mejar (KRS) Shafril Hilmi Hanafiah
Ketua Jurulatih KRS Negeri Kedah
http://kedahkrs.blogspot.com

Pegawai Latih KRS @
Kem Nur Hijrah,
Yan, Kedah DA

Perkongsian di: Facebook KRS Malaysia, Negeri Kedah.
 



13 comments:

  1. Itu yang sebaiknya Wafa..Salam Jumaat ya!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... selesai sembahyang Jumaat :D

      Delete
  2. Mudah utk ingat yang sebaliknya.. haha.. yang 'sepatut' nya memerlukan keikhlasan dan kesabaran.. Happy Friday Wafa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh buat... to be happy ... these are the rules... :D
      Tapi kena melalui thorough trainings lah... make it concious :)

      Delete
  3. perlu punya hati yg besar utk melakukan nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita semua ada hati yang cukup besar dah... kena berlatih ajer... sekali sekala silap tu sebahagian dari latihan :D... kan?

      Delete
  4. Satu peringatan buat kakak yg sangat kakak hargai.
    Terima kasih.
    Memberi ingatan di hari Jumaat sayyidul ayyam ganjaran pun berganda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah... salah satu peluang yang nak direbut dalam aktiviti berblog :D

      Delete
  5. dah tua2 ni pickup lambat sikit...ulang2 baca...baru faham...hahahaha...terima kasih tuk peringatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lambat tak apa... asal boleh faham jugak huhuhuh... insyaAllah... sama-sama beringat... :D

      Delete
  6. Replies
    1. Wish all could understand and take it in the heart... for peace and happiness

      Delete
    2. True, apply in daily life.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...