Feb 19, 2014

Wordless Wednesday 9

Murraya koenigii 

(a.k.a karipole)

Murraya koenigii by wafacw
Buat cecah budu tengahari ni... hmmm...#delicious #marvelous ehehe

19 comments:

  1. Tak pernah makan pulak..hihihi... cicah budu memang sedap..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amik pucuk muda saja.. buat ulam... aroma dia hmmmmmmmmmmmmm
      You should try... eheheh... get BUDU at tesco...
      *Lambat betul budak2 ni balik sekolah...x sabar dah nak makan eheheeh*

      Delete
    2. mmmmmm.... ehehehe... luas lubang2 hidung ni hah.... ahaahahaha

      Delete
  2. bnyk khasiat tau bende ni. mmng bagus makan mentah mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. I just love the taste and smell ... fresh... :D

      Delete
  3. hmmm..daun kari cicah budu..wah innovasi tu..camne rasa dia ya..budu pun tak pernah makan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. RDZ Z... Jangan ambil 'daun'.. ambil pucuk jerr... try la budu sekali hahahaha... kalau x makan/x boleh makan :D, makan dgn cencaluk or sambal tempoyak pun sedaaaaapppp... alamak teringat kat tempoyak lah pulak... :)

      Delete
  4. Kna g mkn nasi ulam time lunch nnti nih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... hari tu tengok epal..nak makan epal... sekarang tengok ulam, nak makan ulam hahaahaha... NJOI!!! :D

      ^Thanks for visiting^

      Delete
  5. tak tau pulak daun kari boleh cicah ngan budu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan DAUN dia... pucuk dia... best... :D

      Delete
  6. 1st time i heard daun kari cicah with budu ... btw i never eat budu...dunno y..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know why... perhaps because of its the aroma... hahahaha :D

      Delete
  7. Teringat pokok kari dalam pasu kat rumah... urmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa boleh la try tu... tak mahu ngan budu, ngan sambal tempoyak pun boleh... :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...