Mar 4, 2014

No Sign Of Going To Rain?

It's not that hot today... and there are some clouds in the sky. Is it going to rain soon? Please do...
Heard some rivers are drying...







16 comments:

  1. Its a Jerebu day Wafa..Sekarang ni dia orang buat proses pembenihan awan..so In Shaa Allah petang nanti hujan lagi kot..kurang sikit jerebukan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat Kedah ni lagi la kejerbuan yang amat... musim orang bakar jerami padi :(

      Delete
  2. kat tempat bunda ni dari pagi tadi berkabus/jerebu...ada bau macam asap pun ye...macam minyak pun ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bau minyak?... whoaa.. tu agak teruk jugak dah tu... doa agar cepat berakhir lah kemarau ni... :)

      Delete
  3. insya Allah, hujan akn turun xlm lg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah... kat sekolah anak-anak, ustaz ngan cikgu-cikgu dah ajak ibubapa buat solat minta hujan :D

      Delete
  4. This year the drought season is really long.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isn't it... pity to those who dont have enough water... :(

      Delete
    2. Hope the drought season goes away ASAP.

      Delete
    3. Yeah... lets pray hard for it

      Delete
  5. haze everywhere...no sign of rain...mmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengar kata kat Perak ada hujan lebat sekejap... bila nak hujan lebat sekejap kat area utara ni pulak... :D

      Delete
  6. Semalam balik keje, keluar je dari pintu bangunan.. terasa sangat panas yang membahang, pandangan yang kabur2.. sampai carpark, nun jauh disana...depan, tepi, kiri, kanan, asap berkepul keudara.... hutan terbakar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huishhhh... dah padam ker sekarang ni?

      Delete
    2. Belummm!! ahaha.. dah laaa :P

      Delete
  7. kat penang ni ada jugak hujan, tapi kejap2 je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...